(285)

These Violent Delights

Hörbuch und E-Book


Chloe Gong presents Book 1 in the These Violent Delights series.


Sprecher*in: Cindy Kay
Dauer:

3.8

285 Bewertungen

Maren

12.12.2021

꧁These Violent Delights r e v i e w - t i m e . - Enemies to Lovers - Romeo and Juliet retelling - rival clans - a darkness rises - bookboyfriend and bookgirlfriend material - strong female protagonist ... . Enemies to Lovers, Romeo and Juliet retelling and a strong female protagonist that isn't afraid to get dirt on her hands. I really loved this story from the first page. And I fell for Roma when he first appeared (new bookboyfriend🤤). I loved the gangster vibes. I loved the storyline of the darkness haunting the streets (I won't say much about that because there'll be spoilers otherwise). I can't wait to start the sequel...this one may be even better than the first book😍 . Enemies to Lovers, ein Romeo und Julia Retelling und eine starke Protagonistin, die keine Angst davor hat, sich auch mal die Hände schmutzig zu machen. Ich habe diese Geschichte von der ersten Seite an geliebt. Und in Roma habe ich mich auch bereits verguckt, als er das erste Mal auf der Bildfläche erschienen ist (neuer Bookboyfriend🤤). Ich liebe die Gängster Vibes und die Storyline um die Dunkelheit, die durch die Straßen von Shanghai schleicht (dazu kann ich aber nicht viel mehr sagen, ohne zu spoilern). Ich kann's gar nicht erwarten, mit dem nächsten Band zu beginnen. Ich habe so ein Gefühl, dass der sogar noch besser werden könnte, als der erste😍 . 5/5⭐